Sınıf Dizisi Oynamayacağından Dolayı Siteyi Kapatalımmı ?

22 Ocak 2008 Salı

SINIF DİZİSİ 1.BÖLÜM ÖZETİ



















Karadere Mahallesinin asiliği ve serseri ile nam salmış genci Umut neden olduğu bir olay neticesinde Tunceli' ye gidip öğretmenlik yapmaya başlar.Bu süreç kardeşi Kaya'nın sınıf arkadaşı tarafından vurulduğunu öğrenince sona erer.
Bunun üzerine hemen Karadere Mahallesine geri döner.Aradan çok uzun bir altı yıl geçmiş bıraktığı herşey ve mahalle çok değişmiştir.Ama özellikle bir zamanlar aşık olduğu kız olan Özlem onu karşısında görünce ondan hiçte ummadığı bir tepki görür.Bu arada kardeşi Kaya hastanede yoğun bakımda ölümle savaşırken oda kardeşini vuran Tarık 'ın peşine düşmüştür.Takip neticesinde kardeşinin vurulmasında Şeref'in ve işbirlikçilerinin parmağı olduğunu anlar..Kader onu altı sene önce sıkı dost olan ama şimdi düşman olmuş insanlarla karşı karşıya bırakır.Bir karar vermek zorundadır.
"Affetmekmi - İntikammı?..."

1 yorum:

kübra dedi ki...

selam millet!.. bayılıyorum bu dziye ya cüneyt sırf senin için izliyorum seni çok seviyorum rüyaya dizide sinir oluyorum kaya da çok tatlı.. başarılarınızın devamını diliyorum!..