Sınıf Dizisi Oynamayacağından Dolayı Siteyi Kapatalımmı ?

25 Mart 2008 Salı

SINIF DİZİSİ






















SINIF DİZİSİ ÇOK YAKINDA YENİ BÖLÜMLERİYLE ATV EKRANLARINDA OLACAK !!!


Show Tv de yayınlanırken “Var mısın Yok musun?” yarışmasının kurbanlarından biri olan Sınıf Dizisi. Önce Günü değişti, Sonra saati 22.30′lara alındı ve en sonunda yayından kaldırıldı. Ancak hepimizi sevindiren müjdeli haberi, dizinin yapım firması BKM’nin yöneticilerinden alınan bilgiye göre. “Sınıf Dizisi” pek yakında Atv ekranlarında yeniden izleyicileriyle buluşmaya hazırlanıyor. “Sınıf” yeni bölümleriyle başarılı ekibine verilen ikinci şansını iyi kullanacaklarına inanıyoruz..

24 yorum:

kingsword dedi ki...

sınıf dizisini yayınladıgınız için çok teşekur ederim en büyük atvvvvvvvvv.

kingsword dedi ki...

atv bir numarasınız sizi şimdi çoooooooooooooooooooooooook sevdim sınıf dizisi yayınlasanız başka bişey istemiyoruz.en iyi kanal atvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv

Unknown dedi ki...

Adim esra...

Sinif dizisini keyifle izliyordum fakat kaldirmakla çok hata yapildi ve birçok yakinim arkadaşim benimle aynı düşüncede.

En yakın zamanda ve uygun saatte ATV de görmek isteriz...

taytu dedi ki...

atv'ye cok cok teşekkürler böle bi diziyi yayına soktukları icin eminim show tv de yakalayamdıgı izleyiciyi atv de yakalıyacak sınıf dizisi tekrar teşekkürler.....

zeliş dedi ki...

çoooooooookkkkkkkkkkk sevindim.hakılısınız saçma sapan bir yarışma yüzünden dizim oldum sanıyodum,BKM ve atv'ye çoooooooooookkkkkkkk tesekkür ederim.İYİKİ VARSIN ATV

cheliskhy dedi ki...

merhaba! ekranlarda o kadar saçma sapan diziler ve programlar dönüyor ki hatsafhaya ulaşmış durumda, göründüğü üzere bunun sonu yok bizim milletimiz boş şeylerle uğraşmayı zamanını geçirmeyi seviyor...
televizyon karşısında zaman geçirmeyi seven bi kişiliğim yok fakat "Sınıf" dizisi o kadar güzeldi ki inanın çok üzüldüm, ve sadece bi yarışma için bunun kaldırılması ilginç doğrusu...
emin olabilirsiniz bu dizi bizim gençlerimizi yüzdeliycek olursak %85'inin izlediği bi dizi... sıkıcı değil içinde her şey var, gerçeklik, aşk, sevgi en önemlisi ders veriyor... yazdığınız yorumda "umarım "Sınıf" ekibi onlara verilen şansı iyi değerlendirir " yazmışsınız ama bi yanlışları mı oldu acaba diyorum söz konusu bile olamaz. bu yüzden herkes gözlerini açsın ya da hiç gözlük kullanmasın!
teşekkür ederim "AtV" kendi adıma ve tüm %85 adına!!!

kevser dedi ki...

çok mutluum size çok teşekkür ederiz bi on kşi iz gerçektemn çok sevin dik zaten çok büyük bir dizi kaçırdı show tv nese biz bu dizi çok seviik bir an önce yayınlayın size teşekkür ediyoruz sizi seviyoruz atv

kevser dedi ki...

sizlere çookkkkk teşekkür ediyoruz bizler şu an on kişiiz gerçekten bu dizi sper atv ye tekrartekrar teşekkür ediyoruz show tv büyük bir diz kaçırdı bir an önce lütfen bu diziyi yayınlayın çok teşşşkkür ATV

kevser dedi ki...

sizlere çookkkkk teşekkür ediyoruz bizler şu an on kişiiz gerçekten bu dizi sper atv ye tekrartekrar teşekkür ediyoruzBU GERÇEKTEN büyük bir dizİ kaçırMAYIN bir an önce lütfen bu diziyi yayınlayın çok teşşşkkür EDERİZZ ATV

semrosh dedi ki...

sınıf dizimizi lütfen bizden mahrum bırakmayın... okadar güzel nir dizi ki konusu, oyuncuları süper. okuduğuma göre tekrar yayına gireceğini okudum çok güzel bir haber bence... BKM ve ATV şimdiden teşekkürler bukadar kaliteli bir dizi anca bukadar kaliteli bir kanalda sunulurdu zaten.

semrosh dedi ki...

ATV ve BKM lütfen bizi bu diziden mahrum etmeyin.

ÖsLeM dedi ki...

yaa allaha sükür yaa iyikii atv yayinliyacak bu diziyi yoksa kafayi yiyecektim yaa böyle bir dizi nasil olurda kaldirildi diye düsünürken bu haberi gördüm ve cok sevindim zaten atv kaliteli dizilerin kanali artik cik izleyicisi olunca show tv avucunu yalar nasil böyle bir diziyi kaybetim diye hehe :P

ÖsLeM dedi ki...

yaa allaha sükür yaa iyikii atv yayinliyacak bu diziyi yoksa kafayi yiyecektim yaa böyle bir dizi nasil olurda kaldirildi diye düsünürken bu haberi gördüm ve cok sevindim zaten atv kaliteli dizilerin kanali artik cik izleyicisi olunca show tv avucunu yalar nasil böyle bir diziyi kaybetim diye hehe :P

C€R€N dedi ki...

ya sonunda yayınlıyın artık su dıızıyı de cok özledım yha:( bir an önce baslasın bu arada atv sen olmasan hasretden ölürdüm bee :) ATV sın sen bızım canımız:D

bicirik dedi ki...

bu çook iyi bir haber...çok sevindimde bide ne zaman başlıcanı söyleseniz....teşekkürler ATV...sabırsızlıkla bekliyorumm.....en büyük en kaliteli en mükemmel kanal ATV

bicirik dedi ki...

çoook süper bi haber bu..çok sevindim...ve sabırsızlıkla bekliyorum..keşke bide ne zaman başlıcanı sölesenizde.daha fazla bekletmeseniz bizi....teşekkürler ATV....en büyük...en kaliteli...en mükemmel kanal ATV....

cansu dedi ki...

atv yeeee cok tesekkür ediyorum en sevdiğim diziyi tekrar yayına koydular en kısa zamanda yayınlanmasını istiyorum:).....

NoFeAr dedi ki...

"cheliskhy" Abisi o ne konuşmaydı ya okurken duygulandım :) ve söylediklerine katılıyorum(hemfikirim)..VE TŞKLER ATV

Unknown dedi ki...

oLEYYYYYYYYYYYYyy Ne kadar mutlu olduqumu anlatamam sızlere yaaa Bitanesın atv Çok sefıorum artq Atv ' yi qünLErce ağLamıştım ya bu cok iyi bi haber oldu ınanın mutlulukdan ucucam !

RustyheArt dedi ki...

Dogru olan gerceklerin gizlenmeye calısıldıgı bu ülkede "SINIF" ın kaldırlmasına acıkcası cok sasırmadm.Ama atv nin bni haksız cıkardıgına gercekten cok sewindm
soundtrack'indeki solosunu bile ewde kendı kendıme cıkardm hesab edin =)Yayınlandıgında izlenme rekorları kırıcagınada eminim.
Bide yayınlanıcagı tarih we saatinide ögrenebilseydk =)


(-ASLA VAZGECME!-)

Unknown dedi ki...

slm atv kanalı çok iyi bir dizi sınıf bence gençlere yararlı olacak bir dizi saçma sapan okul olaylarından vazgeçirmeye meğilli ve bir o kadar da ders veren bir dizi neden yayından kaldırıldığını anlaayamadık bence çok sevilen bir dizi. ve ilerde de atv nin büyük dizileri arasına girecektir tüm kesim tarafından beğenilecek bir dizi olduğun söyleyebilirim zonguldak-devrek'ten atv ye teşekkür çooooooooooooooookkkkk

şafakvakti dedi ki...

Nihayettt mutlu son diyelim artık! Sayın BKM yetkilileri isabetli bir karar ATV. Ve lütfen ucubik bir saate almayın yine diziyi, bu kadar aptal dizinin içinde yine yazık olmasın... Ve sınıf dizi müziği muhteşem, bu yaz hep bunu dinleyeceğiz ipodlarda. Değil mi arkadaşlar....!!!!

aslıgül dedi ki...

sınıf dizisini çok seviyordum ama yayından kaldırıldı.bu siteye girince sınıf dizisinin atvde yayınlanacağını öğrendim.merakla yeni bölümlerini bekliyorum tüm sınıf dizsi ekibine de selamlar

Unknown dedi ki...

işte atv nin farkı...atv 1 numara sınıf dizisi 1 numara birbirine yakışır.bizler bu diziyi o kadar sevmişizki (biz ayrılamayızz)dizi çekimleri fatihte bizim mahallede:)en büyük saray cafe dizi çekimlerinde muhabbetlerde güzel oyuncular zaten 1 numara.diziyi ekranlardan önce size bu hotmailden anlatabilirim

kaya_kaymaz@hotmail.com

FATİHTEN 1 ADET KAYA:)